Forældresamarbejde

I forældre er vores vigtigste samarbejdspartnere og vi mener, at de bedste og mest holdbare løsninger for jeres børn er dem vi finder frem til i fællesskab.

Vi ønsker et åbent og positivt samarbejde, der bygger på gensidig respekt og tillid.

Vi ønsker, at I oplever Regnbuen som et trygt sted for Jeres barn, hvor der er kvalitet i arbejdet, og der er en god information i forhold til jeres børns trivsel, udvikling og læring.

Vi har forventninger om:

-       At I sammen med barnet aflægger Regnbuen et besøg i forbindelse med barnets start.

-       At I holder Jer løbende orienteret om dagligdagen via AULA.

-       At I reagerer på alle udsendte informationer, der kræver tilbagemelding -  ferietilmeldinger, arrangementer o.l.

-       At I løbende orienterer personalet om forhold, der kan have indflydelse på barnets trivsel.

-       At I gør brug af forældrebestyrelsen for herigennem at få indflydelse på institutionens hverdag.

-       At I registrerer på AULA  hvis barnet er syg eller holder en fridag.

-       At I bakker op omkring de ting, der foregår i institutionen -  såsom arrangementer og møder.

-       At såvel positiv som negativ kritik omkring arbejdet i Regnbuen rettes til personalet eller ledelsen.

-       I giver udtryk for jeres forventninger til institutionen/personalet.